Si të jeni të suksesshëm në Instagram duke treguar vëmendje ndaj algoritmeve?

Si funksionon algoritmi në Instagram? Kjo është pyetja që ju vjen të gjithëve në mendje teksa dëgjojnë rreth algoritmit.


Ekzistojnë 6 faktorë kryesorë që përcaktojnë algoritmin e Instagramit: 

• Interesi - Instagram përcakton se sa mund të interesohen për një postim nga sjellja juaj e kaluar. Kjo do të thotë që Instagram nuk do t'ju tregojë përmbajtje në mënyrë kronologjike, por përkundrazi bazuar në atë që Instagram mendon se doni të shihni. 

• Koha - Instagram “favorizon” përmbajtjen më të re mbi postimet e vjetra. 

• Marrëdhënia - Kjo konsideron se sa ndërveproni me njerëzit. (Për shembull, a jeni të etiketuar në postimet së bashku? A komentoni mbi postimet e njëri-tjetrit?) 

• Frekuenca - Përditësime bazuar në sa shpesh hapni aplikacionin. 

• Ndjekja - Sa më shumë njerëz që ndiqni, aq më i gjerë do të jetë informacioni juaj. Kjo do të thotë që të mos keni fokus të veçantë në njerëz të caktuar. 

• Përdorimi - Sa më shumë kohë të kaloni në aplikacion, aq më thellë ai do të kërkojë në përmbajtjen e tij për gjëra më unike për t'ju treguar.

Ndryshimi i Algoritmit në Instagram 

# 1: Postoni komente më të gjata për të angazhuar përdoruesit 

Tani që Instagram po përdor një algoritëm, postimet do të shfaqen sipas asaj që një përdorues është angazhuar më shumë në të kaluarën. Komentet e shkruara për të angazhuar përdoruesin tuaj do të rrisin gjasat që ata të pëlqejnë, ndajnë ose komentojnë përmbajtjen tuaj të ardhshme. Mos harroni të përfshini thirrje të drejtpërdrejta për veprim që ndjekësit tuaj të ndërveprojnë me përmbajtjen tuaj. Ndryshimi i Algoritmit në Instagram 


# 2: Përdorni më shumë hashtags 

Hashtag-et ndihmojnë në organizimin e përmbajtjes nën kategoritë përkatëse, kështu që përdoruesit të jenë në gjendje të gjejnë lehtësisht gjërat që po kërkojnë. Instagram lejon përdoruesit të bashkangjitin maksimumi 30 hashtags në postimet e tyre. Sa më shumë hashtags që mund të gjenden në përmbajtjen tuaj, aq më i lartë është shansi që përdoruesit të mund t'ju gjejnë.


Çelësi është që të përdorni vetëm hashtags të rëndësishëm për biznesin tuaj. Shmangni hashtag-et e zakonshëm (si #love, #photooftheday, #red, #friends) që janë të famshëm, por jo të rëndësishëm për atë që bën biznesi juaj.

# 3: Kërkoni ndjekësve tuaj të aktivizojnë njoftimet e postimit. 

Për shembull, krijoni një postim duke kërkuar që ndjekësit tuaj të aktivizojnë njoftimet e postimit nëse dëshirojnë të shohin kur jeni duke ofruar një shitje. Ndryshimi i Algoritmit në Instagram 


# 4: Postoni më pak, por me cilësi më të lartë 

Duke postuar më rrallë me fokus në përmbajtje më të mirë, do të keni angazhim më të lartë dhe postimet tuaja do të kenë më shumë ndjekës. Ndryshimi i Algoritmit në Instagram 


# 5: Përgjigjuni komenteve 

Trajtoni komentet në Instagram si një bisedë. Duke iu përgjigjur komenteve, ju jo vetëm që tregoni vëmendje për ndjekësit tuaj, por gjithashtu rritni dukshmërinë e postimit tuaj. Algoritmi merr parasysh jo vetëm sa angazhim merr postimi juaj në Instagram, por edhe sa shpejt. Nëse postimi juaj merr shumë pëlqime dhe komente menjëherë pas botimit, ai sinjalizon algoritmin e Instagram-it që postimi është me përmbajtje me cilësi të lartë, kështu që postimi do t’i shfaqet edhe më shumë ndjekësve tuaj. Ndryshimi i Algoritmit në Instagram 


# 6: Gjeni se kur audienca juaj është më aktive Nëse postoni ndërsa shumica e ndjekësve tuaj janë në internet, ka më shumë të ngjarë të merrni pëlqime menjëherë! Analizimi i audiencës në statistikat e Instagram në llogarinë tuaj mund t'ju ndihmojë të zbuloni kohën më të mirë.


Titujt do të jenë çelësi juaj për algoritmin Instagram. Nëse keni një titull tërheqës, përdoruesit ka të ngjarë ta lexojnë atë dhe të klikojnë në butonin ‘më shumë’, gjë që rrit kohën e kaluar në shikimin e postimit. Një sekondë shtesë që dikush kalon duke lexuar titullin tuaj mund të jetë vendimtare.

Novus Marketing and Advertising tregohet gjithnjë e vëmendshme ndaj algoritmeve të instagramit teksa menaxhon rrjetet sociale të klientëve të saj. Novus kujdeset që në çdo postim të publikojë një foto apo design të duhur dhe cilësor, një content të sakt dhe goditës dhe hashtags të duhur dhe në lidhje me biznesin përkatës dhe angazhimet në faqe shihen ndjeshëm që kanë rritje.


 

 

Na dërgoni një mesazh

Ju jeni në vendin e duhur! Thjesht na dërgoni një mesazh. Si mund të ndihmojmë?

Ose shikoni faqen e kontaktit
Ndodhi një gabim verifikimi. Ju lutemi plotësoni fushat dhe dërgojeni përsëri.
Faleminderit! Email-i juaj është dërguar.