Kur klientët bëhen mjeti juaj më i mirë i marketingut

Klienti konsiderohet si themeli i marketingut, por vetëm në dekadat e fundit teknologjia ka bërë të mundur që kompanitë të përdorin informacionin në lidhje me klientët e tyre në një masë kaq të madhe. Interneti dhe mediat sociale kanë krijuar platforma të reja për klientët dhe ofruesit e produkteve për të gjetur dhe komunikuar me njëri-tjetrin.

Dëshmitë dhe rekomandimet e klientëve kanë qenë gjithmonë mjete të fuqishme të marketingut për të bindur klientët e rinj që të provojnë diçka. 

Por, cilat janë përfitimet e marketingut me në qendër klientët? 

Duke u siguruar që ju të dëgjoni dhe t'i përgjigjeni klientëve tuaj aktualë dhe të mëparshëm, do të jeni në një pozitë më të mirë për t'i mbajtur ata klientë. Nuk është lajm për shumicën e pronarëve të bizneseve se mund të kushtojë shumë më shumë të gjesh një klient të ri sesa thjesht të mbash një që ka blerë nga ju më parë. Një bazë aktive e klientëve të kënaqur është ndoshta një nga mënyrat më të mira për të rritur biznesin tuaj përmes referimeve, duke sjellë një vëmendje pozitive për markën ose shërbimin tuaj.

Krijimi i një fushate të marketingut me në qendër klientët ka avantazhin jo vetëm të sigurojë që klientët tuaj aktual të mbeten të lumtur dhe besnikë, por gjithashtu mund të ndihmojnë në zbulimin e perspektivave të reja në të njëjtën kohë.

Vendosja e nevojave primare të klientëve tuaj mund të ndihmojë në përmirësimin e marrëdhënieve me audiencën tuaj dhe në mbajtjen e klientëve. Në fakt, 90% e konsumatorëve e konsideruan tërheqës personalizimin, ndërsa 80% thanë se do të kishin më shumë gjasa të bënin biznes me një kompani që ofron qasje të personalizuara.


 

 

Na dërgoni një mesazh

Ju jeni në vendin e duhur! Thjesht na dërgoni një mesazh. Si mund të ndihmojmë?

Ose shikoni faqen e kontaktit
Ndodhi një gabim verifikimi. Ju lutemi plotësoni fushat dhe dërgojeni përsëri.
Faleminderit! Email-i juaj është dërguar.