Këshilla për të tërhequr klientë të rinj

Tërheqja e klientëve të rinj është një nga sfidat më të vështira për fillimin e bizneseve të vogla.

Fillimisht, para se të gjeni klientë të rinj, duhet të kuptoni se kush janë klientët tuaj, çfarë ju i ofroni klientëve dhe çfarë po ofron konkurrenca juaj aktualisht në treg. Me fjalë të tjera, ju duhet të bëni disa hulumtime të tregut, duke kontraktuar një kompani për të bërë këtë hulumtim ose të përpiqeni ta bëni vetë.

Më poshtë gjeni të listuara disa këshilla për të tërhequr klientët: 

• Ofroni ulje dhe stimuj vetëm për klientët e rinj. Ofertat mund të joshin klientët e rinj duke siguruar një mënyrë për të provuar produktet ose shërbimet tuaja. Nëse keni shitur produkte ose shërbime që duhet të blihen në mënyrë të vazhdueshme, merrni parasysh që ulja e parë të varet nga konsumatori që nënshkruan një kontratë për një vit shërbimi. 

• Rikontaktoni me klientët e vjetër. Kaloni përmes kontakteve tuaja me klientët dhe kontaktoni me klientët, që nuk kanë qenë më aktivë, me një ofertë të veçantë. 

• Përmirësoni faqen tuaj te internetit. Këto ditë, klientët gjejnë biznese të reja kryesisht duke kërkuar në internet. Sigurohuni që biznesi juaj është plotësisht i optimizuar për celularin. 

• Bashkëpunoni me bizneset që kanë një bazë të ngjashme klientësh, por nuk janë direkt konkurrues. Bashkëpunimi me bizneset, që ofrojnë shërbime plotësuese, ju ofron mundësinë për të përfituar nga sinergjia, e cila mund të jetë shumë efektive në ndërtimin e një biznesi. 

• Shfaqni profesionalitetin tuaj. Pjesëmarrja në diskutime ose uebinare, mbajtja e sesioneve arsimore ose punëtorive do të impresionojë klientët e rinj të mundshëm me njohuritë tuaja. Njohja e plotë e sektorit tuaj dhe të produktit ose shërbimit tuaj është thelbësore për të qenë në gjendje të tërheqni klientë të interesuar. 

• Përdorni vlerësimet (reviews) në internet për avantazhin tuaj. Prova e rrjeteve sociale është e fuqishme dhe klientët e rinj ka më shumë të ngjarë ta provojnë biznesin tuaj nëse shohin që të tjerët e vlerësojnë atë. 

• Ofroni marrëveshje 2 për 1, "blini një, merrni një falas" ose "sillni një mik", për klientët tuaj ekzistues. Ofroni ulje çmimesh në blerjet e ardhshme ose madje edhe komisione nëse klientët tuaj ekzistues ju prezantojnë klientë të rinj. 

• Bëni të ditur që ju kujdeseni për klientët tuaj. Një mënyrë e besueshme për të tërhequr klientë të rinj është t'u tregoni atyre se sa mirë kujdeseni për klientët tuaj aktual. 

• Kombinoni taktika të ndryshme të marketingut. Mënyra më e lehtë për të kombinuar taktika të ndryshme të marketingut është përdorimi i strategjive të marketingut online dhe atij tradicional. 

• Ndërtoni një listë të klientëve dhe klientëve të mundshëm 

1. Kontaktet personale: Shokët dhe familja juaj kanë më shumë gjasa të blejnë diçka nga ju, edhe nëse nuk janë tregu juaj i synuar.  

2. Kërkim në Internet: Nëse e njihni klientin ose klientin ideal, mund të shkoni në internet dhe t'i kërkoni, dhe pastaj t'i kontaktoni. Mediat sociale janë një mënyrë tjetër e shkëlqyeshme për tu lidhur me bizneset e mundshme me të cilat dëshironi të punoni, veçanërisht LinkedIn. 

3. Panaire: Panairet janë një mënyrë e shkëlqyeshme për t'u lidhur me biznese të tjera që mund t'i përshtaten tregut tuaj ose të gjenerojnë klientë. Edhe nëse nuk bëni një shitje, ngjarjet mund t'ju lejojnë të krijoni listën tuaj të kontakteve. 

4.Mediat sociale: Shumë biznese të bazuara në shërbime i gjejnë mediat sociale një nga vendet më të mira për të lidhur dhe për të ndërtuar një marrëdhënie me klientët ekzistues dhe klientët e mundshëm.

5.Përdorni SEO për të tërhequr klient të rinj. Përmes optimizimit të motorëve të kërkimit (SEO), dyqani juaj në internet renditet më lart në Google.

Biznesi juaj nuk do të ishte askund pa klientët tuaj, prandaj sigurohuni që shërbimi juaj ndaj klientit të jetë i shkëlqyer.


 

 

Na dërgoni një mesazh

Ju jeni në vendin e duhur! Thjesht na dërgoni një mesazh. Si mund të ndihmojmë?

Ose shikoni faqen e kontaktit
Ndodhi një gabim verifikimi. Ju lutemi plotësoni fushat dhe dërgojeni përsëri.
Faleminderit! Email-i juaj është dërguar.